Kannatusyhdistys

Toiminta-ajatus

Lahden kristillisen koulun kannatusyhdistys ry on perustettu marraskuussa 2004. Yhdistyksen tärkeimpänä tehtävänä on valtioneuvostolta saadun opetusluvan mukaisesti järjestää Lahden kristillisen koulun toimintaa. Yhteiskristillisen yhdistyksen perustarkoituksena on edistää ja tukea kristillistä kasvatusta Lahden seudulla.

Koulua voi tukea kannatusyhdistyksen kautta. Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi tai kannattaviksi jäseniksi ovat tervetulleita yksityishenkilöt ja oikeuskelpoiset yhteisöt.

Jäsenille yhdistyksen hallitus lähettää jäsentiedotteita ensisijaisesti sähköpostin kautta tässä hakemuksessa täytettyjä yhteystietoja käyttäen. Kannatusyhdistyksen jäsenmaksujen kautta yhdistys tekee varainhankintaa Lahden kristillisen koulun ylläpitoa varten.

Yhdistyksen varsinaisiksi jäseniksi voi sen hallitus hyväksyä yksityishenkilöitä, oikeuskelpoisia yhteisöjä, rekisteröityjä yhdistyksiä ja säätiöitä, jotka hyväksyvät yhdistyksen tarkoituksen ja säännöt. Kannattavaksi jäseneksi voidaan hyväksyä yksityinen henkilö tai oikeuskelpoinen yhteisö, joka haluaa tukea yhdistyksen tarkoitusta ja toimintaa.

Jäsenmaksut vuonna 2022
Varsinaiset jäsenet: 50 euroa/v

Kannattavat jäsenet: Sopimuksen mukainen jäsenmaksu, joka on suurempi kuin varsinaisella jäsenellä.

Tulosta ja täytä alla olevasta linkistä aukeava lomake ja lähetä se koulullemme.