Talkootoiminta

Koulumme toimintaa tuetaan aktiivisesti talkoovoimin, suuri kiitos siitä! Talkootyötä voi tehdä mm. siivouksessa, tapahtumien valmistelussa ja kerhotoiminnassa. Usein myös erilaisille talonmiehentöille on satunnaista tarvetta, kuten seiniin kiinnittämisiä.

Kerho-ohjauksesta pystymme myös maksamaan kerho-ohjaajan korvauksen opetushallituksen myöntämistä kerhorahoista. Ehdota rohkeasti kerhoa, jota haluaisit alkaa pitämään oppilaillemme!

Tarvetta olisi myös ns. koulumummeille tai kouluvaareille. Heidän tehtävänään olisi luokanopettajan ohjeistamana esim. osallistua koulun retkille, kuunnella oppilaiden ääneen lukemista jne.

Lahjoitukset

Otamme mielellämme vastaan käyttökuntoisia tavaralahjoituksia, ennen kaikkea:
  • liikuntavälineitä
  • askarteluvälineitä ja -materiaaleja
  • toimistotarvikkeista: postimerkit, monistuspaperit ym., joita kuluu kohtalaisen runsaasti läpi lukuvuoden.