Ihmeiden aika - omat tilat ja pysyvä opetuslupa

Koulun toiminta vakiintui vuosien myötä, mutta omat tilat olivat edelleen rukousaiheena. Haaste tuntui mahdottomalta, mutta jälleen koulu sai kokea ihmeen. Yksityishenkilön lahjoituksen avulla koko kiinteistö voitiin ostaa 2018. Koulu ja päiväkoti saivat omat tilat.

Koulun toimintaa varjosti pitkään pysyvän opetusluvan puuttuminen, ja se aiheutti epävarmuutta tulevaisuuden suhteen.

Toinen suuri kiitosaihe olikin pysyvän opetusluvan saaminen syksyllä 2019.

Lahden kristillinen koulu on saanut elää sekä erittäin vaikeita että erittäin rohkaisevia aikoja historiansa aikana. Koulun tarina rohkaiskoon jokaista toimimaan rohkeasti ja määrätietoisesti oman näkynsä toteuttamisessa. Se antakoon uskoa siihen, että Jumalan avulla pienestä voi kasvaa suurta ja mahdottomasta tulee mahdollista!